bokgalnatvillingar

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

När jag vaknar finns du inte: Cat Patrick

Av twins twins - 20 september 2011 19:36

Boken handlar om en tjej (London) som glömmer allt när hon somnar.

Hennes nya pojkvän Luke minns hon inte men hon ser en begravning som hon tror kommer från framtiden.

Det är en  av de bästa böckerna jag har läst och jag hoppas att Cat Patricks andra böcker översätts!

Betyg:      

Läs, läs, läs!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twins twins - 26 oktober 2011 18:18

Boken är en seriesamling av Måns Gahrton & Johan Unenges serier. Jag gillar boken och tycker det är kul att läsa alla deras serier. Den bästa med boken är de bilder och text som är innan serierna. Ett stort plus! Betyg:   /5       ...

Av twins twins - 13 oktober 2011 18:05

Boken handlar om Sarah, en skådespelerska som startar en blogg där hon ska försöka hitta den rätta på 50 olika sätt. Även om det inte blir 50 sätt är det ändå en av de bästa böckerna jag har läst. Den är skriven på ett humoristiskt sätt och med m...

Av twins twins - 3 oktober 2011 16:49

Boken handlar om Jonna som letar efter ett jobb. Hennes mamma har åkt iväg med sin kille på semester och hennes mormor är alkolist. Jonna har ingenstans att bo och bor på gatan där hon träffar Alex. Hon och Alex rånar en lastbil och börjar få mystisk...

Av twins twins - 3 oktober 2011 16:44

Boken handlar om kläder, smink, skor och väskor. Allt man kan behöva veta om den perfekta basgarderoben mm. Boken var sååå bra och måste läsas om man är minsta intresserad av mode! Roliga listor och många bilder lovas! Betyg:     /5    ...

Av twins twins - 30 september 2011 16:50

Boken är en riktig Chic-lit och en av dem bästa jag har läst! Om man gillar märkeskläder, Chanelrean och kärleksproblem är den här boken ett måste för dig! Bokens första mening: Bergdorfblondinerna är en grej, ni vet, en New York- fluga. Betyg: ...

Presentation

Boktips

    

 
bloglovin
bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards